Podnośnik Aventos HK Top

Wyświetlanie 1–16 z 22 wyników

Podnośnik Aventos HK top

Podnośnik Aventos HK top polecany jest do jednoczęściowych frontów, które po uniesieniu znajdują się powyżej korpusu szafki. Ten typ podnośnika wyróżnia się kompaktowością. Posiada dodatkowe funkcje, które są przydatne podczas codziennego otwierania i zamykania szafek.

Aventos HK top wyposażony jest m.in. w ograniczniki kąta otwarcia oraz zabezpieczenia. Siłowniki i mocowania frontu w systemie Aventos HK top mogą być umieszczone po obu stronach szafki.

Zalety okuć Aventos HK top 

Podnośniki Aventos HK top można łączyć nie tylko z ciężkimi frontami z drewna lub płyt drewnopochodnych laminowanych. System nadaje się również do szerokich i wąskich ram aluminiowych oraz cienkich frontów o minimalnej grubości 8 mm. W drugim przypadku należy zastosować Expando T od Blum.

Wszystkie podnośniki w systemie Aventos HK top są łatwe w montażu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji Blum, dostępnych w internetowym serwisie tej marki. Znajdziesz w nim też konfiguratory produktów i korpusów Blum, które ułatwią Ci wybór odpowiednich modeli Aventos HK top lub innych podnośników Blum.

Parametry Aventos HK top:

  • wygodnie otwieranie i zamykanie szafek – bez wysiłku i hałasu,
  • 4 rodzaje siłowników,
  • ogranicznik kąta otwarcia,
  • dodatkowe zabezpieczenia,
  • trzy kolory zaślepek w kolorach: białym, szarym i antracytowym.

Podnośniki Aventos HK top powinny być montowane w szafkach o wysokości od 205 do 600 mm i szerokości do 1800 mm. Mogą być używane razem z technologiami ruchu Blum. Są to: automatyczny hamulec Blumotion, system naciśnij i otwórz Tip-On oraz elektryczne wspomaganie ruchu Servo-Drive do Aventos.

Wiedza branżowa, promocje, oferty specjalne

Zapisz się do Newslettera

Produkty Steico

Wełna drzewna, materiały z włókna drzewnego, LVL, belki dwuteowe.

Produkty Pfleiderer

Płyty wiórowe laminowane, blaty, ścianki przyblatowe i inne materiały.

Blum

Systemy podnośników, prowadnic, szuflad i zawiasów, technologia ruchu.